PDA

View Full Version : New dutch man!

Cliff
Jan 12 2009, 10:36 PM
hi there,

i'm new here... duhh.
i'm dutch and i'm allready saying sorry about my english. i'm doing my very best, but it's not so good.

i'm 21 and and playing games as long as i can look back in my life. signed up for the forums because of my love for ff and other se games.

keep up the good life everybody!

cliff

Thunder
Jan 12 2009, 10:39 PM
hi, i heard that lul means cock in ducth isnt it? :awesome: [best welcome ever/]

Cliff
Jan 12 2009, 10:49 PM
you're right, you guys learn fast ^^.

chocobosmoogles
Jan 12 2009, 10:54 PM
you are my best friend if you got your username from "STAR OCEAN TIL THE END OF TIME" :)

WELCOME!!

Cliff
Jan 13 2009, 12:16 AM
Not from till the end of time, but i´m a HUGE star ocean fan :p

Near|DanteXP|Sasdx
Jan 13 2009, 12:52 AM
Welcome.......:mudkip:mudkip?

Saki Liu
Jan 13 2009, 02:29 AM
Hello.. duh!!! lol, no im just kidding, Hey!!!

Your english is not so bad.I can understand what your saying!!!!

liljc91091
Jan 13 2009, 06:08 AM
Welcome to the forums, And nothing is wrong with your English

Thunder
Jan 13 2009, 12:18 PM
you're right, you guys learn fast ^^.
welcome man XDDDD

Cliff
Jan 13 2009, 02:43 PM
hmmz ok, nice and warm welkon :p ty

serpent
Jan 13 2009, 03:03 PM
Welcome my dutch friend :) hope you like it here ;)

Cliff
Jan 13 2009, 04:31 PM
i really like it here because here there are a lot more people with the love foor final fantasy, star ocean etc ^^... so yeah i'm going to like it here for sure .

Roerbakei
Jan 13 2009, 05:41 PM
Welkom op de forums. :P

Cliff
Jan 13 2009, 06:00 PM
roerbakei is een coole naam trouwens ^^

mercy0001
Jan 13 2009, 06:05 PM
Welkom. Ik ben van België en ik was ook verbaast hoeveel mensen er van heel de wereld houden van FF of Star Ocean. Als je in België/Nederland de mensen aanspreekt lijkt niemand iets te weten over FFXIII,maar blijkbaar zijn er online fans genoeg!

Dit is zeker een leuke site. Een super design en zeer snel en goed nieuws. Veel plezier hier.

P.S Zijn er bij jullie in Nederland Nederlands game manuals? wij krijgen enkel de Engelse (of Franse)

Hopelijk richts Square Enix eens een Nederlands bedrijf/Website op en vergeten ze ons niet in de toekomst

Final
Jan 13 2009, 06:08 PM
Hia, and welcome! Hope you'll love it here :)

Cliff
Jan 13 2009, 06:44 PM
Welkom. Ik ben van België en ik was ook verbaast hoeveel mensen er van heel de wereld houden van FF of Star Ocean. Als je in België/Nederland de mensen aanspreekt lijkt niemand iets te weten over FFXIII,maar blijkbaar zijn er online fans genoeg!

Dit is zeker een leuke site. Een super design en zeer snel en goed nieuws. Veel plezier hier.

P.S Zijn er bij jullie in Nederland Nederlands game manuals? wij krijgen enkel de Engelse (of Franse)

Hopelijk richts Square Enix eens een Nederlands bedrijf/Website op en vergeten ze ons niet in de toekomst

ja ik ondervind een beetje precies het zelfde hier, in heel mijn vrienden kring ook de enige die ff gaaf vind, de rest vind het allemaal maar "gay fanatasy" . die game manuals zijn hier wel te verkrijgen maar uitsluitend in het engels. het is wel jammer maar je leert er mee leven aangezien alle games ook engels zijn. maar laten we hopen dat er dit keer iets nederlands komt idd.

maar goed:

FF is king!

Hia, and welcome! Hope you'll love it here
ty, that won't be a problem around here ^^

Nagase
Jan 13 2009, 08:42 PM
ja ik ondervind een beetje precies het zelfde hier, in heel mijn vrienden kring ook de enige die ff gaaf vind, de rest vind het allemaal maar "gay fanatasy" . die game manuals zijn hier wel te verkrijgen maar uitsluitend in het engels. het is wel jammer maar je leert er mee leven aangezien alle games ook engels zijn. maar laten we hopen dat er dit keer iets nederlands komt idd.

maar goed:

YouTube - how about no!

Fenryr
Jan 13 2009, 10:14 PM
^ That movie got me through a lot of hard times while living in holland.

Anyway, welcome to the forums. I've lived in holland for ten years of my life, moved here from london when I was seven. Regardless, after ten years of my life I still don't really like many of the dutch. Not sure why.

Cliff
Jan 14 2009, 12:20 AM
... i just wanted to post, that scene was familiar to me ^^ nice find.... i'm crazy, i'm dutch, but i'm no bastard :9

Abyssal One
Jan 14 2009, 04:47 PM
Welcome! ^^
I speak dutch too, well.. actually flemish because I'm from Belgium.

En blijkbaar ben ik niet de enige die in België woont hier :)